Cayma Hakkı
Tüketici (ALICI), 14 (ondört) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Cayma hakkı süresi, hizmet ifasına ilişkin sözleşmelerde sözleşmenin kurulduğu gün; mal teslimine ilişkin sözleşmelerde ise tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin malı teslim aldığı gün başlar.
- Tek sipariş konusu olup ayrı ayrı teslim edilen mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son malı teslim aldığı gün.
- Birden fazla parçadan oluşan mallarda, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin son parçayı teslim aldığı gün.
- Belirli bir süre boyunca malın düzenli tesliminin yapıldığı sözleşmelerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen üçüncü kişinin ilk malı teslim aldığı gün esas alınır.
Cayma bildiriminizi cayma hakkı süresi dolmadan pixinadeluxe.com.tr üyelik sayfanızdaki iade ve geri gönderim seçeneği üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
Cayma Hakkının Kullanılamayacağı Durumlar
- Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen mal veya hizmetler.
- Tüketicinin kişisel ihtiyaçlarına göre özel olarak hazırlanan ürünler.
- Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek ürünler.
- Sağlık ve hijyen açısından iadesi uygun olmayan açılmış ambalajlı ürünler.
- Dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemeleri gibi ambalajı açılmış ürünler.
- Gazete, dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
- Belirli bir tarihte yapılması gereken konaklama, taşıma, araba kiralama gibi hizmetler.
- Elektronik ortamda anında sunulan hizmetler.
- Tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetler.